Продавець Приватне підприємство "Діва-Стиль" розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
20 відгуків
promo_banner
Перукарське обладнання від компанії Діва-Стиль м.Львів
+380 (67) 984-68-68
+380 (63) 029-21-73
+380 (50) 530-35-40
Кошик

Гарантія

ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ НА ЗОБОВ'ЯЗАННЯ ТА УМОВИ ГАРАНТІЇ НА ПЕРУКАРСЬКЕ ОБЛАДНАННЯ

Гарантійні зобов'язання виконує:
ФОП Богданов Віктор Йосипович
за адресою: г. Львів, ул.Городоцька, 207

Гарантійні зобов'язання  поширюються:

На перукарське обладнання, на яке є оформлена накладна з підписом Продавця. Під час продажу Продавець зобов'язаний видати Покупцю накладну на продане обладнання. Гарантійні зобов'язання Продавця прописані на сайті, у відкріїтому доступі, і не вимагають додаткового підтвердження. Гарантія поширюється на нове перукарське обладнання.

Право на гарантійний ремонт мають:

Перший, а також наступні власники перукарського обладнання, якщо його перепродано в межах встановленого гарантійного терміну.

Зміст гарантійних зобов'язань:

На перукарське обладнання, на яке поширюється дія гарантії, безоплатно усуваються будь-які несправності, пов'язані з дефектами окремих деталей і неякісним збиранням, за винятком несправностей елементів, зазначених у « Спеціальних умовах гарантії». Гарантійні зобов'язання не можуть ні в якій мірі зменшувати законні права споживачів перукарського обладнання, які окреслені чинним законодавством України. Упродовж цього періоду Продавець зобов'язується зробити безплатні ремонт або заміну деталей або вузлів у разі виявлення будь-якої з несправностей, на які поширюються Умови гарантії.

У разі виявлення вад та несправностей, на які гарантія не поширюється, Продавець зобов'язаний попросити згоди Споживача на їхнє усунення, якщо ці вади та несправності усуваються за додаткову плату.

Спеціальні умови гарантії:

Спеціально визначані елементи, перераховані нижче, не підпадають під Умови гарантії Виробника:

- шкірозамінник;
- дерев'яні підлокітники;
- пластикові деталі обладнання

- сантехніка 

 

УМОВИ  ГАРАНТІЇ

1. Під час рогзляду рекламації, висунутої Споживачем у зв'язку з несправністю обладнання, виявленою впродовж гарантійного терміну,  Продавець враховує наведені нижче обставини та чинники:

- Обов'язковою умовою гарантії є дотримання власником встановленого регламенту використання й обслуговування перукарського обладнання.
- Обов'язковою умовою гарантії є регулярне проведення контрольних перевірок обладнання (протягування нарізних з'єднань, підтягування пружин шарніра кераміки тощо).
- Не приймаються рекламації за дефектами, безпосередньою причиною яких стало будь-які зміни конструкції обладнання, проведені без узгодження з Продавцем.
- Не приймаються рекламації за дефектами, безпосередньою або непрямою причиною яких стало недбале поводження або порушення правил експлуатації перукарського обладнання (наприклад, перевищення навантаження на гідравліку (150 кг) і пневмопатрон (100кг.) и т.д.).
- Не приймаються рекламації за дефектами, що виникли у зв'язку з застосуванням непіддатливих очисних засобів, наприклад, абразивних або агресивних хімічних продуктів.
- Не приймаються рекламації за дефектами, які виникли у зв'язку зі стихіями, пожежами, крадіжкою, або непрямо зумовлені перерахованими обставинами.
- Не приймаються рекламації на вади, зумовлені природним погіршенням зовнішнього вигляду перукарського обладнання, пов'язаного з експлуатацією обладнання, якщо це не пов'язано з заводськими дефектами або низькою якістю матеріалів, використаних під час виготовлення (наприклад, зменшення блиску лакофарбового покриття підлокітників, погіршення декоративних властивостей деталей із металізованою поверхнею тощо).
- Не приймаються рекламації на корозійні пошкодження, що виникли у зв'язку з повним або частковим зануренням виробу у воду (парикмахерські мийки).
- Розбиті, тріснуті або подряпані підлокітники та дзеркала не підлягають заміні за гарантією, якщо це не пов'язано з дефектом матеріалу або неправильною заводською збіркою.

2. Гарантія не поширюється на витрати власника, які непрямо пов'язані з виникненнями несправностей перукарського обладнання компанії — Продавця, але прямо не входять до цих гарантійних зобов'язань.

До таких витрат належать, наприклад:

• витрати на транспортування та зберігання несправного перукарського обладнання, на телефонні переговори, електронний зв'язок та інші витрати, які несе власник через несправності обладнання, що виникли;
• компенсація витрат, пов'язаних із травмуванням людей, а також компенсація фінансових збитків, пов'язаних із ушкодженням або знищенням майна;
• компенсація втраченого часу, втраченої комерційної вигоди, а також компенсація вартості оренди іншого обладнання, що відмовився перукарському обладнанню в гарантійному ремонті.

3. Всі несправні вузли та деталі, демонтовані з обладнання й замінені за гарантією, стають власністю ФОП Богданів В.

4. На всі деталі та вузли, встановлені на перукарське обладнання під час гарантійного ремонту, дається гарантія на решту гарантійного терміну цього обладнання.

5. Гарантія діє тільки в разі, якщо ремонтні роботи виконуються безпосередньо ФОП Богданов В.Й.

Обов'язки власника

Власник має негайно заявити Продавцю про всі помічені несправності придбаного перукарського обладнання, які можуть стати підставою для рекламації, та вимагати проведення гарантійного ремонту.

При цьому  власник перукарського обладнання повинен мати розхідну накладну, що підтверджує купівлю, видану Продавцем під час продажу товару.

 

Гарантійний термін експлуатації перукарського обладнання становить 12 місяців із дня придбання.


 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner